Donnerstag, 30. Januar 2014

Biuder-Blogg

Huhu

Mir sitze gad wieder imne uuuuralte Bus u mache di zwöiti Schloufe vom Wäg i Süde :-)

Mir hei natürlech nid ufe Götschi glost wo über dä Wäg wo mir izze mache xeit het:

Von Vientiane nach Pakse:
- im Bus ca. 20h
- im Flugzeug ca. 45min
Im Zweifelsfall immer fliegen...

Hahaha. Aber mir hei ja Ziit. 

D'Säru u dr Fäbu hei is gester verlah *sniff* u si ab uf Südthailand, Malaysia u Australia. Have fun friends. We miss you!

Ja, viu meh heimer nid ds brichte. Aber es paar Föteli heimer no für nech:


Di si aui us Vientiane. Me cha sägä mir hei eh chlini Gourmet-Tour gmacht :-)


Lime&Mint Shake. Ganz eh gueti Kombination.


Dasch dUswahl im Fruit Heaven wo mer regumässig ikehrt si. Und hiä unge no eh Gmüesmäritstand. Mobil, säubstverständlech:

As letschts no zwöi Föteli mit üsne liäbä Reisebegleiter. Üses letste zNacht. Vietnamesisch. Wätklasse-Summer Rolls zum säuber röuälä. @Chrigu: chasch di uf das fröie. Dasch ganz guet.

U när simer no uf dr arabische Halbinsle xi :-)

Nei, latürnech nid. Dasch am Mekong-Ufer. 50m vor Thai-Siite wo mr überne Insu wo nume ir Trocheziit fürechunt gwatschlet si. Me munklet, dr Fäbu het ging no Sand i sine Adidas.

Häbets guet u bis zum nächste Mau

Ansch u Ürsu


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen