Jaaaaaa, es isch lang här. U mir hei öii Kommentär zur Kenntnis gno... Mir düe wieder flissiger öppis da druf stöuä :-)
Aber mer hei natürlech mehräri Gründ für das lange Schwiige :-) dr Houptgrund isch: mir si in Singapur xi. Mir hei üse grüen Fuessabdruck chli schwärzer gfärbt u eh Städtereis gmacht. Mir finge das völlig ir Ornig. Schliesslech muess me o Mau eh Uusziit ha. :P
Houptgrund für dä Trip si di Herre da xi:
Ansch's Liäblingsband - The National - hei am Samstig es Konzärt gäh. U das amne OpenAir. Das heimer natürlech nid dörfe verpasse. Eh zwöite Houptgrund si diä zwöi xi:
Richtig. Sommers si ou cho u wiu mer diä scho lang nüm hei xeh, het sech das dopplet glohnt.
Singapur isch es tüürs Pflaster für Asiäreisendi. Üsi 90$ hei de o nume für nes Hostel glängt. Das isch de es Kajütebett ohni Fänster xi u dManne hei fürs WC eh Stock ufe müesse. Di abeküehleti Aircon Luft het de Manne de o nid so guet toh. Im Shopping-Centre wos eh Salat zum zMittag gäh het, hei zwe Asiatinne 3/4 vomne Salat lah stah. Unger angerem läckere Schinke. Di Zwe hei sech de a dä Salat härä gschaffet u nachdäm dr Fäbu no dr Näbätisch gfragt het öb das ihre si (Anm. von Ansch: die Ladies hei ihn vrständnislos agluegt!), hei si de dr Schinke packt u verschlunge. Für nes genauers Bild vo däm, lueget doch folgendes Video ca. 0:29mim:
http://m.youtube.com/watch?v=qnydFmqHuVo
Säubstverständlech heimer o no dStadt chli besichtiget:
Und es paar Läckereie verschlunge:
Izze simer aber scho wieder zrügg in Phnom i üsem Luxushotel :-)
Dasch halb so tüür u drü Mau so schön. O ds Biär isch billiger :-)
Gester u hüt heimer de o no Familiä troffe. Dr Phipu isch mitem Jepu hiä in Asiä am umetigere u mir si mit dene ga ässä u hei eh Usflug zumne alte Königsgrab gmacht:
Izze geits Richtig Süde as Meer. Es Visum ga mache. U de ab für dr nächst Bsuech in Ho Chi Min i Empfang z'näh. I 10 Tag darf dr Chrigu scho di Asiatische Chochkünst, Stränd u Temperature gniesse.
Mir hoffe, dir sit chli besänftiget dür di vile Biudli u di längi Brichterstattig. Häbäts guet u bis nächst Mau.
Ansch u Ürsu







Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen