Montag, 31. März 2014

Vietnamese special treats

Guete Morge

Zersch Mau vorewäg... Dr Hundechopf wo mer letstens ufem Märitstand hei xeh, düe mer nech nid zuemuete. Dr Ürsu het ne o scho wieder vom iPhone glöscht. Dr Chrigu hätti dä sicher no, für allfällig interessierti :-)

Nör heimer in Ninh Binh eh wiiteri Spezialität verwütscht. In Saigon unger hets bim Biär trinke ging so Froueli wo eim Wachtu-Eili abiätä. U das xeht de so us:

Di gits zämä mit grüener Mango Salz/Pfäffer und Salz/Chili. Eh grossi Läckerei. In Ninh Binh heimer is de ane Strasserand gsetzt und Bia Hoi (säuberbrauts Biär) bstöut. Eh Jug (1l, vilech o 1.5l) choschtet de 1.-

Sehr zu Ürsu's Fröid hei dLüütlis am Näbätisch Eili gha u wo dAnsch sich bir Chäunerin bemerkbar het gmacht, heter de suuber zähni bstöut. Wo si de si ufem Tisch glandet (u das Wortspiel passt aso sehr guet), hei mer aber de mit grossem Entsetze festgstöut, das üs da eh ganz angeri Spezialität uftischt isch worde. Halb gschlüpfti Bibiilis hets gäh... Danke!

Frage nach em Guetsii bitte a Nicu richte. Das Wildschwoin het so eis gässä. Dr Ürsu het sech ni chönne überwinde u dAnsch het Wachtueili izze uf ihri schwarzi Liste gno :-)

So! U izze no zu de erfröilechere News :-) mir si izze afe ir trochne Halong Bay xi. Wunderschön isch das ded. Hei eh Bootsusflug gmacht u si uf verschiedeni Hügle kraxlet.


Izze simer in Hanoi u warte uf di dopplete Steffs. DSteffi u dr Steff wo im BFE schaffe chöme morn is Biär mit üs. Ungerdesse wärdä üsi Visas verlengeret u mir gö de zwüscheziitlech no ine Nationalpark. Evtl. Gits de dr nächsti Itrag ersch ire Wuche wieder.

Adios

Ansch u Ürsu


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen