Freitag, 20. Juni 2014

Kon ni chi wa


Aso dasch natürlech di phonetischi Schrift, aus angere isch z'viu verlangt :-)

Mir sitze gad imne Donald-Duck Zug mit Rackete-Atrieb im Füdli:

Dasch eh Hikari-Shinkansen und me cha sägä, hiä in Japan chöi sech aui wo meine dSchwiizer sige Zug-Experte Mau cho abluege wi das geit. Di Dinger rase scho i de Stedt schneuer as ir Schwiiz uf grade Streckine. U si chöme 0917 ah u fahre 0919 wiiter. U jede isch dinne u cha höckle. Zuegegäbenermasse isch natürlech zZugfahre o chli tüürer. Aber es rockt u huere!!!

Mir si afe in Nagoya xi u fahre izze abe uf Hiroshima. Es fägt u huere u dank dr liäbä Aya u em Karli (arigato osaimas - oder so - heisst gloub merci viu Mau), cha sech dAnsch o isi verchöschtige: 

私はベジタリアンです。お魚、お肉が食べられません。宜しくお願い致します。

Das heisst: i bi Vegi u cha ke Fleisch i Fisch ässä, merci zum Voruus. U es hiuft gad bi so Sache:

Dasch eh Outomat wome muess druf drücke, när gits es Zetteli, das git me ab u de chunt ds Fressi-Fressi:

Dasch natürlech am Ürsu sis :-) u mir hei natürlech Hiuf gha vomne nättä Japaner (sehr fründlechi Lüüt) wo Ansch's Zetteli gno het u no dr Vegi-Teil vermerkt het.

Gester simer no imme Schloss xi:

U vor dranne hei si dEmpfangshalle für Bsuecher ganz us Holz wieder ufbout. Ded chame ine u s'xeht so us:

Aus vou schöne Gemälde u no ganz viu geile Japan-Zeiche:

Ja. So geit das hiä. När simer no are Gspänster-Usstellig xi:

U es Biärli heimer natürlech o scho trunke:

So, meh wüsse mer o gad nümme, das si afe üsi erste Idrück. Izze gömer äbä zersch uf Hiroshima u när i di japanische Alpe. När gömer de mit Fasch-Überschall dr Nicu in Tokyo go hole.

So, iz heimer i knapp 40min dSchwiiz dürquert ;-)

Sayonara

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen