Sonntag, 27. Juli 2014

Post-Typhoon Blog

Tach

Wi bim letste Itrag befürchtet, heimer di drei letste Täg doch Päch gha :-( 

Womer in Hualien si acho, isch dr Wind no liächt gange, mir hei aber glich chönne ga velöle u das heimer o gmacht:



Am Abe si de di meiste Wulche langsam wäg xi u das wär no dr Usblick us üsem Zimmer (da heimer guet usgläsä - sogar mit Fernseh u änglische Sänder):

När heimer je eh Usflug i Tarokko und i Blue River Gorge wöuä mache, aber di hei si inegno. Bis am 15.8 isch da hiä aus zue. Somit heimer is eigetlech für nüd i däm Kaff niederglah. Mir hei is de mit 2l Wasser u Soba-Noodles ufgmacht für ane See. Bade u relaxe, vilech es Biärli näh u öppe chli grille. So xeht eh Nami am See bi öich us. Hiä nid. Kein Schwimmen im See erlaubt. Drum heimer de halt eh Spaziergang gmacht. Leider isch bi 35 Grad eh Hügu nid ds richtige u mir si nach dene 3h komplett dürnesst xi :-( 


So hets de ufem Hügu usxeh. Wenig spektakulär. Am nächste Tag heimer de o no öppis müesse mache u si i Fangdao Forrest Park. Nach 2h im Büssli simer acho. Ganz offebar het ded öpper vergässä ä Wald azpflanze... Im Tal bi 35 Grad heimer de vergäbä nach Schatte gsuecht... Drum simer unverrichteter Dinge wieder zrügg, hei üs paar Biär gschnappt u si i üsem Zimmer vorem Fernseh glandet:

Drfür heimer no es angers Highlight gfunge: dr Hualien Night-Market. Ded simer drü Mau ga ässä u ded gits läckeri Mais-Chöube vom Grill, Dampfbüppi u Fruchtsäftle (wome asteit wi zBärn ir Gelateria):

Für diä wo nid wüsse was es Dampfbüppi isch: dasch eh Art 'Brötli' wo mit Chohl (Vegi) und Hackfleisch gfüllt wird. När wird das im Wasser kochet u am Schluss no abrätlet. Normalerwiis wird das aber süsch überau im Dampf gmacht (drum dr Name, erfunde vom Phipu Aebersold). Obe hei si de eh Gupf and there you have it es Büppi usem Dampftopf :-)

So, izze geits im Zug wiiter ad Westküste womer de vilech chli meh chöi mache.

Ah, när heimer no öppis für öich aui xeh:

http://www.blick.ch/news/schweiz/westschweiz/behoerden-zeigen-sich-besorgt-die-bettwanzen-kommen-id3014454.html

Mir sis nid xi. Und: mir chöme nid hei, solang dir Bedbugs heit ir Schwiiz!!!

Ansch u Ürsu




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen