Freitag, 26. Dezember 2014

X-Mas in Mexico

Hellöu

Ude? Wi heiter gfiiret? Mir hei eigetlech ghofft mir chönne bedle u sünnele. Leider het is da ds Wätter eh Strich dür dRächnig gmacht...

Mir hei no knapp vorem grosse Rägä chönne Palenque aluege:

Aber is när unger üsne nöie Rägäschirme müesse verstecke :-)


När hets acheglah u üs isch nid viu angers übrig bliibe as dr heilig Abe mit es paar Margharitas, Biär u Tequila z'verbringe :-)

Hüt simer, Achtung, wieder Mau go ne Wasserfau aluege. Misol-Ha u Agua Azul:




Iz simer in San Cristobal de las Casas. Für di 200km da härä het dr Bus 4.5h bruucht. Me cha sägä, är isch graset. Hahaha.



Mir hoffe dir heit guet gfiiret u heit dFrsttäg guet überstande.

Ansch u Ürsu



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen